ශ්‍රී ලංකාවේ නොවිධිමත් අධ්‍යාපන අවස්ථා තුළින් ලබාදෙන කෘෂි අධ්‍යාපනය රටේ වී ගොවිතැනෙහි ප්‍රගතියට උපයෝගී වේදැයි එක් කෘෂිකාර්මික ප්‍රදේශයක් ඇසුරෙන් කරන අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author දහනායක, පී. පී.
dc.date.accessioned 2023-08-24T05:35:54Z
dc.date.available 2023-08-24T05:35:54Z
dc.date.issued 1995
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7172
dc.description.abstract ජාතික සංවර්ධන ක්‍රියාවලියට අවශ්‍ය නිර්මාණ කුසලතාවෙන් යුක්ත කාර්යක්ෂම පුද්ගලයන් පාසල තුළින් බිහිකිරීම අධ්‍යාපනය තුළින් සිදු විය යුත්තකි. ද්විත්යික අධ්‍යාපන අදියරට පිවිසෙන සිසුන්ගේ භාෂා දක්ෂතා දියුණු කිරීම මේ සඳහා අවශ්‍ය ම වන දෙයකි . සමාජය හා දැනුම සිඝ්‍රයෙන් වෙනස් වන ලෝකයට ශිෂ්‍යයා හැඩ ගැසෙන්නටත්,දැනුම රැස්කර ගැනීමටත්, අදහස් ප්‍රකාශනයටත්, සංකල්ප නිර්මාණයටත්, අධ්‍යාපන මාධ්‍ය වූ මවුබස අත්‍යවශ්‍යය... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ නොවිධිමත් අධ්‍යාපන අවස්ථා තුළින් ලබාදෙන කෘෂි අධ්‍යාපනය රටේ වී ගොවිතැනෙහි ප්‍රගතියට උපයෝගී වේදැයි එක් කෘෂිකාර්මික ප්‍රදේශයක් ඇසුරෙන් කරන අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account