Abstract:
ද්විතියික පාසල් අධ්යාපනය සිසුන්ගේ පෞද්ගලික සංවර්ධනය මෙන් ම රටේ සංවර්ධනයට හේතු වේ යයි අපේක්ෂා කෙරේ. බුධිමය,කායික,චිත්තවවේගීය හා සාමජියිය අංශවලින් ශිෂ්යතුළ විය යුතු සංවර්ධනය ඉටු කිරීම පැවරී ඇත්තේ පාසල් වෙතටය. පාසල තම කාර්ය කරනු ලබන්නේ විෂයමාලාව ක්රියාත්මක කිරීමෙනි. විශයමලාවට ඇතුලත්වන විෂය සමගාමී කටයුතු ද්වියික පාසලේ ක්රියාත්මක වන ආකාරය අධ්යයනය කිරීම මෙම පර්යේෂණයේ විෂය ක්ෂෙත්රය වේ...