ශ්‍රී ලංකාවේ ගුරු අධ්‍යාපන වැඩසටහනෙහි පුර්වසේවා ගුරුපුහුණුවක අවශ්‍යතාව පිළිබඳ අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author ප්‍රේමරත්න, ආර්.එම්.
dc.date.accessioned 2023-08-24T05:27:11Z
dc.date.available 2023-08-24T05:27:11Z
dc.date.issued 1986
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7151
dc.description.abstract ගැටළුව ፦ ශ්‍රී ලංකාවේ ගුරු අධ්‍යාපන ඉතිහාසය විමසීමේදී, පෘතුගීසි යුගයේදී ''මොනස්ටරි'' වලත්,ලන්දේසි යුගයේදී සෙමනේරිවලත් බ්‍රිතාන්‍ය යුගයේදී නෝමල් පාසලේදීත් ගුරු පුහුණුව ලබාදුන් බවට සාක්ෂි ඇත. මෙම ආයතන වලට දක්ෂ සිසුන් තොර ඔවුන්ට ගුරුපුහුණුව ලබාදී පත්වීම් දෙනු ලැබිණි. බ්‍රිතාන්‍ය යුගයේදී,ගුරු හිඟයට පිළියමක් ලෙස යොදා ගනු ලැබූ 'මොනිටර් ක්‍රමය ' අනුව ගුරුසේවයට පිවිසියේ පුහුනුවක් නොලත් නවකයන්ය . එම යුගයේදීම 1903 පමණ වනවිට ගුරු විද්‍යාල ඇරඹි තිබු අතර ,'මොනිටර් 'වරුන්ටද ,නවකයින්ටද ගුරුපුහුණුව ලබාදිනි... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ ගුරු අධ්‍යාපන වැඩසටහනෙහි පුර්වසේවා ගුරුපුහුණුවක අවශ්‍යතාව පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account