ශ්‍රී ලංකා ද්විතියික පාසල් මට්ටමේ ළමුන්ගේ ස්ව-සංකල්පය මැනීම සඳහා මිනුම් උපකරණයක් ගොඩනැගීම හා සම්මතකරණය

Show simple item record

dc.contributor.author චන්ද්‍රදාස, ඩබ්ලිව්.
dc.date.accessioned 2023-08-24T05:24:34Z
dc.date.available 2023-08-24T05:24:34Z
dc.date.issued 1996
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7144
dc.description.abstract ස්ව-සංකල්පය මෑතක සිට මනෝවිද්‍යාඥයින්ගේ අවධානයට ලක්වී ඇති වැදගත් සංරචකයකි. මෙම සංරචකය සඳහා වඩාත් වලංගු අර්ථකථනයක් සැපයීමත් එම අර්ථකථනය පදනම් කරගෙන ශ්‍රී ලංකාවේ ද්විතියික පාසල් මට්ටමේ ළමුන්ගේ ස්ව-සංකල්පය මැනීම සඳහා මිනුම් උපකරණයක් ගොඩනැගීම හා සම්මතකරණයත් අද්‍යතන පර්යේෂණයේ මූලික අරමුණ විය... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකා ද්විතියික පාසල් මට්ටමේ ළමුන්ගේ ස්ව-සංකල්පය මැනීම සඳහා මිනුම් උපකරණයක් ගොඩනැගීම හා සම්මතකරණය en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account