Abstract:
කාලාන්තරයක් තිස්සේ පරිභෝජන ක්රියාවලියක් වශයෙන් පැවති අධ්යාපනය, ආයෝජන ක්රියාවලියක් බවට පරිවර්තනය කර ගැනීම සඳහා බොහෝ රටවල්, විශේෂයෙන් තුන්වන ලෝකයේ රටවල් නොනිමි අරගලයක යෙදී සිටීම අධ්යාපන ක්ෂෙත්රයේ ප්රතිවිප්ලවයකට තුඩු දී ඇත. මෙහි මුල් තැන ගෙන ඇත්තේ විෂය මාලාවය. ගතානුගතික හා ඓතිහාසික පරිණාමයට ඉඩ දෙනු වෙනුවට,විද්යා හා තාක්ෂණික සංකල්පය සාක්ෂාත් කර ගැනීම...