භාෂා ක්‍රියාකාරකම් විෂයයෙහි නිර් දේශිත අභිමතාර් ථ අනුව ලිවීමේ කුසලතවයේදී ශිෂ්‍යයන්ගේ සාධන මට්ටම කවරාකාරයෙන් පවත්වන්නේ ද යන්න පිළිබඳව 3වසර ඇසුරින් කෙරෙන අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author විදානපතිරණ, එම්.එල්.
dc.date.accessioned 2023-06-04T10:53:53Z
dc.date.available 2023-06-04T10:53:53Z
dc.date.issued 1995
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7113
dc.description.abstract වර්ෂ 1995 දී ක්‍රියාත්මක මවුබස සිංහල විෂය නිර්දේශයෙහි දැක්වෙන අභිමතාර් ථ අනුව ලිවීමේ කුසලතාවයේ දී ශිෂ්‍යයින්ගේ සාධන මට්ටම කවරාකාරයෙන් පවත්වන්නේ දැයි 3 වසර ඇසුරු කොට මෙම අධ්‍යයනය සිදු කොට ඇත. අධ්‍යයනයෙහි මුලික පරමාර්ථය වී ඇත්තේ ප්‍රාථමික අධ්‍යාපන අවධ්යෙහි මවුබස සිංහල ලිවීමේදී 3 වසට ශිෂ්‍යයින්ගේ සාධන මට්ටම කවරාකාරව පවත්තන්නේ ද යනු විමසීමයි... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title භාෂා ක්‍රියාකාරකම් විෂයයෙහි නිර් දේශිත අභිමතාර් ථ අනුව ලිවීමේ කුසලතවයේදී ශිෂ්‍යයන්ගේ සාධන මට්ටම කවරාකාරයෙන් පවත්වන්නේ ද යන්න පිළිබඳව 3වසර ඇසුරින් කෙරෙන අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account