dc.contributor.author | ප්රේමදාස, පී. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-04T10:46:59Z | |
dc.date.available | 2023-06-04T10:46:59Z | |
dc.date.issued | 1988 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7103 | |
dc.description.abstract | පසුගිය දශක කීපය තුළ අධ්යාපනය ඇතුළු ප්රජා සේවාවන් වෙනුවෙන් යෙදු ජාතික සම්පත් වලට ප්රමාණාත්මකව ග්රාමීය සමාජයේ බහුතර , පහළ ස්ථරයේ ජිවන තත්වය දියුණු නොවූ බව ගුරුවරයෙකු වශයෙන් එම ප්රදේශවල දීර් ඝ කාලයක් සේවය කිරීමෙන් ලද අත්දැකීම කෙරෙන් පැහැදිලි වීමත් ප්රජා සංවර්ධන කාරකයක් වශයෙන් පාසල හා ගුරුවරයා සතු වගකීම හා ශක්තියට ද, සමාජ ප්රාර් තනාවන්ටද සරිලන අයුරින් අධ්යාපන ක්රමයෙහි සංවර් ධනාත්මක එළඹුමක් අවශ්ය බව පෙනී යාමත් .... | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | ප්රජ සංවර් ධන කාර් යයෙහි ගුරුවරයා සතු භූමිකාව | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |