පහ වසර සිසුන්ගේ ගණිත සංකල්ප සාධනය කෙරේ පාසල් වර්ගය, ඉගැනුම් අද්දැකීම් සහ සම්පත් යන විචල්‍ය වල බලපෑම් පිළිබඳ විවේචනාත්මක අධ්‍යයනයක් (බස්නාහිර පළාත ඇසුරින් )

Show simple item record

dc.contributor.author කෝට්ටගේ, කේ.ඒ.අයි.එස්. කේ.ඒ.අයි.එස්.
dc.date.accessioned 2023-06-04T10:42:56Z
dc.date.available 2023-06-04T10:42:56Z
dc.date.issued 1996
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7094
dc.description.abstract පහ වසර සිසුන්ගේ ගණිත සංකල්ප සාධනය කෙරෙහි පාසල් වර් ගය, සම්පත් සහ ඉගැනුම් අත්දැකීම්වල බලපෑම අධ්‍යනය කර,ශිෂ්‍ය සාධනය දියුණු කරවීම සඳහා ගත හැකි ක්‍රියා මාර් ග අනාවරණය කිරීම මෙම පරියෙෂණයෙන් සිදු කෙරිණ. බස්නාහිර පළාතේ කොළඹ,ගම්පහ,කළුතර,යන දිස්ත්‍රික්කවල රජයේ පාසල් මෙමඅධ්‍යයනය සඳහා යොදා ගැණින. අධ්‍යාපනය සඳහා ස්ථරගත අහඹු ක්‍රමයට අනුව දිස්ත්‍රික්කතුනේ එක පාසල් වර්ගයකින් පාසල් දෙක බැගින් පාසල් විසි හතරක් තොර ගන්නා ලදී. එක් පාසලකින් පහ වසර පංතියක් බැගින් නියදියට ශිෂ්‍යයන් 920 ඇතුළත් විය... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title පහ වසර සිසුන්ගේ ගණිත සංකල්ප සාධනය කෙරේ පාසල් වර්ගය, ඉගැනුම් අද්දැකීම් සහ සම්පත් යන විචල්‍ය වල බලපෑම් පිළිබඳ විවේචනාත්මක අධ්‍යයනයක් (බස්නාහිර පළාත ඇසුරින් ) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account