නිදහසින් පසු ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් අධ්‍යාපනයේ ව්‍යාප්ති සහ අධ්‍යපන පරිපාලන ප්‍රතිසංස්කරණ අතර සබදතාවය

Show simple item record

dc.contributor.author සේනානායක, එච්.ඇම්.
dc.date.accessioned 2023-06-04T10:36:45Z
dc.date.available 2023-06-04T10:36:45Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7093
dc.description.abstract රටක සමාජ ආර් ථික හා සංස්කෘතික සංවර් ධනයේදී පාසල් අධ්‍යාපනයට සුවිශේෂී වැදගත්කමක් හිමි වේ.ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් මෙරට ජනතාවට දැනුම, කුසලතා හා ආකල්ප ලබා දීම හා වර් ධනය කිරීම පිළිබඳ විශාල වගකීමක් දරණ ආයතන ලෙස සඳහන් කල හැකි අතර සමාජ ආර් ථික හා සංස්කෘතික සංවර් ධනය සෘජු සබඳතාවයක් දක්වන ආයතන ලෙස සඳහන් කළ හැකිය. මෙරට පාසල් අධ්‍යාපනය පිළිබඳ වැදගත් ස්ථානයක් ලෙස නිදහස් අධ්‍යාපනය ආරම්හ වූ වර් ශය ගැන සඳහන් කල හැකිය. ඒ තත්වය ඇති වුයේ මෙරට යටත් විජිත යුගයේදීය. එහෙත් 1948 දී ශ්‍රී ලංකාව යටත් විජිත භාවයෙන් මිදී නදහස් රටක් බවට පත්වීම 1948 දී ආරම්භ වූ නිදහස් .... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title නිදහසින් පසු ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් අධ්‍යාපනයේ ව්‍යාප්ති සහ අධ්‍යපන පරිපාලන ප්‍රතිසංස්කරණ අතර සබදතාවය en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account