ධම්මපදයේ අන්තර් ගත අධ්‍යාපන සංකල්පවල ප්‍රායෝගික අගය පිළිබඳ විමර් ශනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author විජිත හිමි, විල්ලඹීයේ
dc.date.accessioned 2023-05-29T12:05:02Z
dc.date.available 2023-05-29T12:05:02Z
dc.date.issued 1995
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7089
dc.description.abstract මානව ශිෂ්ටාචාරයේ සමාරම්භය සමග ම බිහිවූ ආගම් පදනම්කොට ගොඩනැගුනු අධ්‍යාපන පද්ධති, එම ශිෂ්ඨාචාරයන්හි අඛණ්ඩ පැවැත්ම හා සංවර්ධනය කෙරෙහි ප්‍රබල ලෙස උපස්ථම්භක විය. එබැවින් ආගම සහ අධ්‍යාපනය අතර අනොන්‍ය සහව්‍යතාවක් ගොඩනැගුනු අතර ඒවා එකිනෙකට බද්ධව පැවතුණි. එසේම එක් එක් සමාජ අපේක්ෂා කළ පරිදි කිසියම් ආකාරයකින් පුද්ගලයාගේ හා සමාජයේ සහ පැවැත්මට මෙම පද්ධති උපස්ථම්භක විය... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title ධම්මපදයේ අන්තර් ගත අධ්‍යාපන සංකල්පවල ප්‍රායෝගික අගය පිළිබඳ විමර් ශනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account