Abstract:
විධිමත් පාසල් පද්ධතිය තුළ ප්රථමික අධ්යාපනය හදාරණ සිසුන්ගේ නිසග ශක්තින වර් ධනය කිරීම වැදගත් මෙහෙවරකි. මෙහිදී ශිෂ්යයා අධ්යාපනය ලබන භාෂා මාධ්යය පිළිබඳ ඇතිකර ගන්නා නිපුණතා තුළින් ඉහත කි ශක්තින් මල් ඵල ගංවෙයි . ප්රථමික අධ්යාපනයේ ප්රමාණාත්මක වර ධනය පිළිබඳව කරුණු දැක්වෙතත් ගුණාත්මක බව පිළිබඳව කරුණු සඳහන් නොවේ. භාෂා ශේෂත්රයට අදාලව 3,4 සහා 5 වසර සිසුන්ගේ ප්රාප්ති මට්ටම මැනීම සඳහා නිපුණත පද්ධතියක් ගොඩනැගීම පිළිබඳව මෙම අධ්යයනයෙන් ඉදිරිපත් කරයි...