අ.පො.ස. උසස් පෙළ විද්‍යා විෂයධාරාව හදාරන සිසුන්ගේ උසස් පෙළ සාධනය කෙරෙහි පාසල සහ ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය සාධක බලපාන ආකාරය පිළිබඳ විවේචනාත්මක අධ්‍යයනයක් (අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික්කය ඇසුරින්)

Show simple item record

dc.contributor.author දයාශාන්තිනී, එල්.පී.
dc.date.accessioned 2023-01-12T08:44:44Z
dc.date.available 2023-01-12T08:44:44Z
dc.date.issued 1990
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6991
dc.description.abstract ශ්‍රී ලංකා සමාජ ආර්ථික සංවර්ධන ක්‍රියාවලියේදී විද්‍යා අධ්‍යාපනයට වැදගත් කාර්යය භාරයක් හිමිවේ. තෘතික මට්ටමේ විද්‍යා අධ්‍යාපනය සඳහා අවශ්‍ය පදනම සපයනු ලබන්නේ පාසල් විද්‍යා අධ්‍යාපනය තුලිනි. උසස් අධ්‍යාපනය ලබා දෙන ප්‍රධාන අධ්‍යාපන ආයතනය වන විශ්ව විද්‍යාලවලට සිසුන් ඇතුලත් කර ගනු ලබන්නේ, ඔවුන් අ.පො.ස උසස් පෙල විභාගයේදී ලබාගන්නා ලකුණු සංඛ්‍යාව අනුවය. එබැවින් විද්‍යා අංශයෙන් උසස් අධ්‍යාපනයට යොමුවන සිසුන්ට අ.පො.ස.උසස් පෙළ විභාගය ඔවුන්ගේ ජිවිතයේ වැදගත් සන්ධිස්ථානයක් වේ... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title අ.පො.ස. උසස් පෙළ විද්‍යා විෂයධාරාව හදාරන සිසුන්ගේ උසස් පෙළ සාධනය කෙරෙහි පාසල සහ ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය සාධක බලපාන ආකාරය පිළිබඳ විවේචනාත්මක අධ්‍යයනයක් (අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික්කය ඇසුරින්) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account