dc.contributor.author | වික්රමසිංහ, එන්. | |
dc.date.accessioned | 2023-01-12T08:43:18Z | |
dc.date.available | 2023-01-12T08:43:18Z | |
dc.date.issued | 1991 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6990 | |
dc.description.abstract | වත්මන් ශ්රී ලංකාවේ ප්රාථමික අධ්යාපන ක්ෂෙත්රය පිළිබඳව සලකන විට හදුනාගත හැකි සුවිශේෂී ලක්ෂණ කිහිපයකි. ඒවා ප්රාථමික පාසල් සඳහා ම සුවිශේෂ සංකල්ප, ප්රාථමික පාසලේ ඉගෙන ගන්නා ළමුන්ගේ විවිධතා නිසා පැන නගින ලක්ෂණ, ප්රාථමික පාසලට විශේෂ වූ ඉගැන්වීම් ක්රම ශිල්ප යනාදිය වශයෙන් වෙන්කර දැක්විය හැකිය. ළමා සංවර්ධනයට අදාළ වූ මනෝවිද්යාත්මක සාධක මත හා අධ්යාපන මුලධර්ම ක්රියාවට නැගීමට ගෙන ඇති ප්රයත්න වල ප්රතිඵලයක් වශයෙන් ඉහත මුල්කරුනු .... | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | ජාතික අධ්යාපන ආයතනය මෙහෙයවන පශ්චාත් උපාධි අධ්යාපන ඩිප්ලෝමා පාඨමාලාවේ ප්රාථමික අධ්යාපනය ඉගැන්වීමේ විශේෂ ක්රම හදාරන උපාධිධාරී ගුරු සිසුන්ගේ ගුරු පුහුණු අවශ්යතා ඉටුවෙන ආකාරය පිළිබඳ අධ්යයනයක් | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |