Abstract:
ශ්රී ලංකාවේ ළමා සාහිත්ය පිළිබඳව සාතිශය උනන්දුවක් 1979 ජාත්යන්තර ළමා වර්ෂය පසුබිම් කරගෙන ඇති විය. එමගින් ඇති වූ ප්රබෝධය හා උනන්දුව මත ලියවී ප්රකාශයට පත් වූ කෘතීන් වැඩි කොටසක් ප්රාථමික ශ්රේණිවල දරුවන්ගේ අධ්යාපනික සංවර්ධනය අරමුණු කර ගැනිණි.මෙම ප්රාථමික අධ්යාපනය යුගයේ දී දරුවන්ගේ ජිවිත තුල චර්යාමය වශයෙන් විශාලතම පෙරළියක් සිදුවන බව හා සිදුවිය යුතු බව මනෝවිද්යාඥන්ගේ පිළිගැනීමයි...