dc.contributor.author | ප්රතිරාජ, අයි.කේ.ආර්. | |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T07:54:10Z | |
dc.date.available | 2023-01-04T07:54:10Z | |
dc.date.issued | 1987 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6973 | |
dc.description.abstract | විධිමත් අධ්යාපන පද්ධතියෙහි ගුරු අධ්යාපනය සකස්වීම හා වර්ධනය වීම අනුව පාසැල් අධ්යාපනයෙහි ගුණාත්මක භාවය තීරණය වේ. එහෙයින් ගුරුවරුන් සඳහා විවිධ අධ්යාපන මාධ්ය ඇති කිරීමේ අවශ්යතාව පිළිබඳව වර්තමාන ලෝක අධ්යපන ක්ෂේත්රය තුළ පොදු පිළිගැනීමක් ඇත. උගන්වන්නවුන්ද, නොකඩවා වැඩිදුර ඉගෙන ගන්නේ නම් ඉගැන්වීම සංවර්ධනය වීමේ මාර්ග ඇති වේ.ගුරුවරුන්ට ලබා දෙන පුර්ව සේවා අධ්යාපනය කල් යාමේදී පැරණි වීමෙන් යල් පැනගිය තත්වයට පත්වේ. අධ්යාපනය වෙනස් වීම් උදෙසා ගුරුවරයාගේ ආකල්පමය වූ වෙනස් වීම් අවශ්ය වන්නේ මේ නිසාය... | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | උපාධිධාරී ගුරුවරුන් වැඩිදුර අධ්යාපනයක් ලබාගැනීමට දක්වන උනන්දුව, ඒ සඳහා ඔවුනට ලැබී ඇති අවස්ථා සහ ඔවුන් මුහුන පන ගැටළු පිළිබඳව (ගම්පහ අධ්යාපන දිස්ත්රික්කය ආශ්රිතව) කෙරෙන විමසීමකි | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |