කණිෂ්ඨ ද්වීතියික පාසැල් සම්පූර්ණ කරන සිසුන් තුල සමාජ අධ්‍යයන මගින් ඇතිකරලීමට අපේක්ෂා කරන ආරථික විද්‍යාත්මක සංකල්ප කොතෙක් දුරට සාධනය වී ඇත්දැයි කළුතර දිස්ත්‍රික්කය ඇසුරින් කරනු ලබන තුලනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author ජයරත්න, පී.ඩී.
dc.date.accessioned 2022-12-22T04:52:05Z
dc.date.available 2022-12-22T04:52:05Z
dc.date.issued 1983
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6958
dc.description.abstract මෑතක් වන තුරු ම පැවතී යටත් විජිත අවශ්‍යතා ඉටුකර ගැනීම සඳහා පිළියෙල වූ අධ්‍යාපනය මගින් ලංකාවේ විවිධාකාර වූ බෙදීම්, වර්ග කිරීම්වලට පාත්‍ර වූ සමාජයක් බිහි විය. යටත් විජිත අධ්‍යාපනය ලැබූ ඇතැම් කොටස් ඉන් තමන් ලත් වරප්‍රසාද, නිල නාම ආරක්ෂා කරගැනීමට උත්සහ කිරීමෙන් සිදු වුයේ අප නිදහස ලබා ගත පසුත්, යටත් විජිත ආකල්ප හා අගයයන් සමාජයෙන් තුරන් නොවීමයි . ප්‍රතිසංස්කරණ වාදීන් සමග සසදන විට වරප්‍රසාද ආරක්ෂා කිරීමට උත්සහ ගත් අයගේ ශක්තිය විශාල වූ බව පෙනේ... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title කණිෂ්ඨ ද්වීතියික පාසැල් සම්පූර්ණ කරන සිසුන් තුල සමාජ අධ්‍යයන මගින් ඇතිකරලීමට අපේක්ෂා කරන ආරථික විද්‍යාත්මක සංකල්ප කොතෙක් දුරට සාධනය වී ඇත්දැයි කළුතර දිස්ත්‍රික්කය ඇසුරින් කරනු ලබන තුලනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account