ඉගෙනුම් ව්‍යාප්ති පර්යේෂණ කිහිපයක් පිළිබඳ පුනර් විමර්ශනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author කරුණාතිලක, බී.ජී.
dc.date.accessioned 2022-12-19T06:58:55Z
dc.date.available 2022-12-19T06:58:55Z
dc.date.issued 1980
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6949
dc.description.abstract පුර්ව ඉගැනුමක්,පුහුණුවක්,නැතහොත් කරණයක්,පසුව එවැනිම අවස්ථාවන් කරා ව්‍යාප්ත වීම හෝ බලපෑම පුහුණු ව්‍යාප්තිය වශයෙන් හදුන්වනු ලැබෙයි.ව්‍යාප්තිය ඉගැනුමේ සෑම අංශයක දීම පාහේ දක්නට ඇත. ව්‍යාප්ති සකාර්ය, ප්‍රතික්ෂේධ හා ශුන්‍ය වශයෙන් බෙදා දැක්විය හැක . ව්‍යාප්ති අධ්‍යාපන මනෝවිද්‍යාවේ ඉතාම වැදගත් මතය වශයෙන් පිළිගෙන ඇත. කොටින්ම ඉගනුම යනු ව්‍යාප්තිය සදහා සුදානම් කරන්නෙකි... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject ඉගෙනුම en_US
dc.subject ව්‍යාප්තිය en_US
dc.title ඉගෙනුම් ව්‍යාප්ති පර්යේෂණ කිහිපයක් පිළිබඳ පුනර් විමර්ශනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account