dc.contributor.author | කරුණාතිලක, බී.ජී. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-19T06:58:55Z | |
dc.date.available | 2022-12-19T06:58:55Z | |
dc.date.issued | 1980 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6949 | |
dc.description.abstract | පුර්ව ඉගැනුමක්,පුහුණුවක්,නැතහොත් කරණයක්,පසුව එවැනිම අවස්ථාවන් කරා ව්යාප්ත වීම හෝ බලපෑම පුහුණු ව්යාප්තිය වශයෙන් හදුන්වනු ලැබෙයි.ව්යාප්තිය ඉගැනුමේ සෑම අංශයක දීම පාහේ දක්නට ඇත. ව්යාප්ති සකාර්ය, ප්රතික්ෂේධ හා ශුන්ය වශයෙන් බෙදා දැක්විය හැක . ව්යාප්ති අධ්යාපන මනෝවිද්යාවේ ඉතාම වැදගත් මතය වශයෙන් පිළිගෙන ඇත. කොටින්ම ඉගනුම යනු ව්යාප්තිය සදහා සුදානම් කරන්නෙකි... | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | ඉගෙනුම | en_US |
dc.subject | ව්යාප්තිය | en_US |
dc.title | ඉගෙනුම් ව්යාප්ති පර්යේෂණ කිහිපයක් පිළිබඳ පුනර් විමර්ශනයක් | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |