ශ්‍රි ලංකාවේ පාසල් පද්ධතියේ 12,13 ශ්‍රේණිවල පාසල පදනම් කරගත් ඇගයිම් වැඩ පිළිවෙළ ක්‍රියාත්මක කරන ආකාරය හා එහි පවත්නා ප්‍රබලතා හා දුබලතා පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author ගුණතිලක, එම්.ඩී.වී.එන්.
dc.date.accessioned 2022-06-08T09:19:49Z
dc.date.available 2022-06-08T09:19:49Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6714
dc.description.abstract සමාජයේ රාශිභුතව පවත්නා ප්‍රඥාව හා ඥානය එක් පරම්පරාවක සිට ඊලග පරම්පරාව වෙත සම්ප්‍රේෂණය කිරීමෙන් සමාජයේ අනාගත පුරවැසියන් වනු පිණිස හා සමාජය පවත්වා ගෙන යාමට නැතහොත් සංවර්ධනයට සක්‍රීය සහභාගිත්වය සදහා ළමා පෙළ සුදානම් කිරීම අධ්‍යාපනය වන බව .... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රි ලංකාවේ පාසල් පද්ධතියේ 12,13 ශ්‍රේණිවල පාසල පදනම් කරගත් ඇගයිම් වැඩ පිළිවෙළ ක්‍රියාත්මක කරන ආකාරය හා එහි පවත්නා ප්‍රබලතා හා දුබලතා පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account