අධ්‍යයන පොදු සහතික පත්‍ර සාමාන්‍ය පෙළ විද්‍යාව හා තාක්‍ෂණවේදය විෂය මාලාව ආශ්‍රිතව සිදු කෙරෙන පාසල පදනම් කරගත් තක්සේරුකරණ ක්‍රියාවලියේ පවතින ස්වභාවය හා සංවර්ධනය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author ස්වර්ණතිලකා, වී.එම්.
dc.date.accessioned 2022-06-08T03:42:59Z
dc.date.available 2022-06-08T03:42:59Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6705
dc.description.abstract ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් පද්ධතියට පාසල පදනම් කරගත් තක්සේරුකරණ ක්‍රියාවලිය හඳුන්වා දෙනු ලැබුයේ,1999 වසරේ දී ක්‍රියාත්මක කරන ලද අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ ආශ්‍රිතව ය. ශ්‍රී ලංකාව නිදහස ලබා ගැනීමෙන් පසු ගත වූ අවු :50 ක පමණ කාලය තුළ අධ්‍යාපනය තුළින් රට සංවර්ධනය කිරීමේ අපේක්‍ෂාවෙන් ඒ සඳහා කළ යෙදවුම් ප්‍රමාණය අති මහත්ය. එහෙත් එයින් .... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title අධ්‍යයන පොදු සහතික පත්‍ර සාමාන්‍ය පෙළ විද්‍යාව හා තාක්‍ෂණවේදය විෂය මාලාව ආශ්‍රිතව සිදු කෙරෙන පාසල පදනම් කරගත් තක්සේරුකරණ ක්‍රියාවලියේ පවතින ස්වභාවය හා සංවර්ධනය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account