පන්තිකාමර මට්ටමේ තක්සේරුකරණයේදී ලබා ගන්නා තොරතුරු, ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ සංවර්ධනය සඳහා යොදා ගන්නා ආකාරය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author පෙරේරා, එම්.ඒ.අයි.පි.
dc.date.accessioned 2022-06-07T04:09:44Z
dc.date.available 2022-06-07T04:09:44Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6693
dc.description.abstract ඉගෙනුම හා ඉගැන්වීම යනු සෑම විට ම අන්‍යොන්‍ය ලෙස බැදී පවතින කාර්යයන් දෙකකි. ගුරුවරු ඔවුන්ගේ ඉගැන්වීම් කාර්යයේ දී සෑම විටම ශිෂ්‍යයින්ගේ ඉගෙනුම් පිළිබඳ ව සහ එම ඉගෙනුම් හා සම්බන්ධ ගැටලු පිළිබඳ ව දැන සිටීම අවශ්‍ය වේ. එ මගින් ශිෂ්‍යයින්ගේ අවශ්‍යතාවලට ගැලපෙන සේ ගුරුවරුන්ට පාඩම් සැලසුම් කළ හැකිය. නමුත් ශිෂ්‍යයින්ගේ අවශ්‍යතා පෙර කීම කළ නොහැකි ය.එසේම ශිෂ්‍යයින්ගේ අවශ්‍යතා .... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title පන්තිකාමර මට්ටමේ තක්සේරුකරණයේදී ලබා ගන්නා තොරතුරු, ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ සංවර්ධනය සඳහා යොදා ගන්නා ආකාරය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account