dc.contributor.author | පෙරේරා, එම්.ඒ.අයි.පි. | |
dc.date.accessioned | 2022-06-07T04:09:44Z | |
dc.date.available | 2022-06-07T04:09:44Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6693 | |
dc.description.abstract | ඉගෙනුම හා ඉගැන්වීම යනු සෑම විට ම අන්යොන්ය ලෙස බැදී පවතින කාර්යයන් දෙකකි. ගුරුවරු ඔවුන්ගේ ඉගැන්වීම් කාර්යයේ දී සෑම විටම ශිෂ්යයින්ගේ ඉගෙනුම් පිළිබඳ ව සහ එම ඉගෙනුම් හා සම්බන්ධ ගැටලු පිළිබඳ ව දැන සිටීම අවශ්ය වේ. එ මගින් ශිෂ්යයින්ගේ අවශ්යතාවලට ගැලපෙන සේ ගුරුවරුන්ට පාඩම් සැලසුම් කළ හැකිය. නමුත් ශිෂ්යයින්ගේ අවශ්යතා පෙර කීම කළ නොහැකි ය.එසේම ශිෂ්යයින්ගේ අවශ්යතා .... | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | පන්තිකාමර මට්ටමේ තක්සේරුකරණයේදී ලබා ගන්නා තොරතුරු, ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්රියාවලියේ සංවර්ධනය සඳහා යොදා ගන්නා ආකාරය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්යයනයක් | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |