ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනයේ දෙවන ප්‍රධාන අවධියේ සිසුන්ගෙන් අපේක්ෂිත නිපුණතා සාධනය සහ ඒ කෙරෙහි බලපාන සාධක පිළිබඳ අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author විදානගමගේ, එස්. කේ.
dc.date.accessioned 2022-06-06T09:22:30Z
dc.date.available 2022-06-06T09:22:30Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6684
dc.description.abstract නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ යටතේ ප්‍රාථමික අධ්‍යාපන කාලය අවධි ත්‍රිත්වයකට බෙදා ඇත. මෙම අවදි ත්‍රිත්වය යටතේ ඒ ඒ අවධියට සුවිශේෂී වූ අත්‍යවශ්‍ය ඉගැනුම් නිපුණතා මට්ටම් කරා සිසුන් පැමිණිය යුතු අතර අදාළ නිපුණතා මට්ටම තුල ප්‍රවිනත්වයන් ඇති කිරීම..... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනයේ දෙවන ප්‍රධාන අවධියේ සිසුන්ගෙන් අපේක්ෂිත නිපුණතා සාධනය සහ ඒ කෙරෙහි බලපාන සාධක පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account