ශ්‍රී ලංකාවේ ද්විතිය පාසලේ (7-11 ශ්‍රේණි සඳහා ) 1999 වර්ෂයේ සිට ක්‍රියාත්මක කෙරෙන විද්‍යාව හා තාක්‍ෂණවේදය විෂයමාලාවේ අධ්‍යාපනික අගය හා ශක්‍යතාව පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author සේපාලි, එස්.ඒ.
dc.date.accessioned 2022-05-27T06:19:38Z
dc.date.available 2022-05-27T06:19:38Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6651
dc.description.abstract නිදහසින් පසු ශ්‍රී ලංකාව තුළ ක්‍රියාත්මක කරන ලද කනිෂ්ඨ ද්විතියික පාසල් විද්‍යා අධ්‍යාපන වැඩසටහන් තුළ විවිධාකාර දුර්වලතාව වරින්වර හදුනා ගනිමින් 1957,1972,1978,1985 යන වර්ෂවල දී ප්‍රමාණාත්මක හා ගුණාත්මක සංවර්ධන අරඹයා විද්‍යා අධ්‍යාපනයේ ප්‍රතිසංස්කරණ සිදු කර තිබේ . . . en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ ද්විතිය පාසලේ (7-11 ශ්‍රේණි සඳහා ) 1999 වර්ෂයේ සිට ක්‍රියාත්මක කෙරෙන විද්‍යාව හා තාක්‍ෂණවේදය විෂයමාලාවේ අධ්‍යාපනික අගය හා ශක්‍යතාව පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account