dc.contributor.author | ලීලාවතී, එම්.එම්. | |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T09:40:27Z | |
dc.date.available | 2022-05-25T09:40:27Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6644 | |
dc.description.abstract | මුළු මහත් විශ්වයම විශ්මයට පත් කරවමින් විස්මිත දෑ දිනපතා සිදු වෙමින් වෙනස් වෙමින් පවතින නව ලොවට අනුවර්තනය වීමට මිනිසා හැඩගස්වන ඒකායන මාර්ගය අධ්යාපනයයි. අධ්යාපනය ලබා දීමේදී ඉගෙනුම්-ඉගැන්වීම් ක්රියාවලිය, විෂය මාලාව, ගුරුවරයා හා ශිෂ්යයා යන ප්රධාන විචල්යය තුනෙහි අන්තර් ක්රියාවෙන් සිදුවන්නකි. මෙම ක්රියාවලිය ද නවතම සොයාගැනීම්, ඒ ඒ රජයන්හි දර්ශන හා මෙහෙවර අනුව වෙනස් වූ බව ඉතිහාසය ඒත්තු ගන්වයි. මෙහිදී ගුරුවරයාට හිමිවන සුවිශේෂී කාර්ය භාරය, සාර්ථකව ඉටුකිරීමට නම් ඔහුටද ... | |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | ලංකාවේ ජාතික ශික්ෂණ විද්යා ඩිප්ලෝම පාඨමාලාවේ සිංහල මාධ්ය පාඨමාලාවල ඉගැන්වීමේ සමාන්ය ක්රම විෂයයෙන් අපේක්ෂිත නිපුණතා සාධනයේ ස්වභාවය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්යයනයක් | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |