ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රියමනාප නොවන හා වඩාත් ප්‍රියමනාප නොවන පාසල්වල සේවයේ යෙදී සිටින ගුරු භවතුන්ගේ වෘත්තීය සංවර්ධන අවශ්‍යතා හා ඒ සම්බන්ධයෙන් පවත්නා ගැටළු පිළිබඳ අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author වීරසිංහ, එස්
dc.date.accessioned 2022-05-25T09:38:36Z
dc.date.available 2022-05-25T09:38:36Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6643
dc.description.abstract දුෂ්කරතා බැහැර කිරීමට, අඥානත්වය, පීඩනය, චංඩත්වය, සංග්‍රාමය අඩුකර ගැනීමට, පෝෂණය කර හදා වඩා ගත හැකි මිනිසා සතු ප්‍රධානතම ශක්ති ප්‍රභවය අධ්‍යාපනයයි. සැමට, නොමිලයේ අනිවාර්යයෙන්ම සාධාරණව, අධ්‍යාපනය ලබා දිය යුතු බව ජොමිටියන් සමුළු වාර්තාව (1990) පෙන්වා දී තිබේ. ශ්‍රී ලංකාවද එම ප්‍රඥප්තිය එකඟව ක්‍රයාත්මක කිරීමට විවිධ උපාය මාර්ග අනුගමනය කරමින් සිටී. පාසල් පද්ධතියට අවශ්‍ය තරම් ප්‍රමාණාත්මකව භෞතික හා මානව සම්පත් බෙදා හැරීමට රජය උත්සාහ දරා තිබේ. පාසල් අධ්‍යාපනයේ අපේක්ෂිත ගුණාත්මක සංවර්ධන ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රියමනාප නොවන හා වඩාත් ප්‍රියමනාප නොවන පාසල්වල සේවයේ යෙදී සිටින ගුරු භවතුන්ගේ වෘත්තීය සංවර්ධන අවශ්‍යතා හා ඒ සම්බන්ධයෙන් පවත්නා ගැටළු පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account