ප්‍රථමික අධ්‍යාපනයේ තුන්වන ප්‍රධාන අවධියේ සිසුන්ගේ සාක්ෂරතා නිපුණතා ප්‍රවීණත්වය කරා සංවර්ධනයේ දී භාවිතා කරන ඉගෙනුම් -ඉගැන්නුම් ක්‍රමවේදවල ගුණාත්මකභාවය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author ජයමහ, එස්.ඒ.පී.එස්
dc.date.accessioned 2022-05-25T09:35:44Z
dc.date.available 2022-05-25T09:35:44Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6642
dc.description.abstract ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනයේ තුන්වන ප්‍රධාන අවධියේ සිසුන්ගේ සාක්ෂරතා නිපුණතා ප්‍රවීණත්වය කරා සංවර්ධනයේ දී භාවිතා කරන ඉගෙනුම්-ඉගැන්වීම් ක්‍රමවේද වල ගුණාත්මක භාවය පිළිබඳව සොයා බැලීම මෙම පර්යේෂණ අධ්‍යයනයේ ප්‍රධාන අරමුණ වේ. සාක්ෂරතාව රටක සංවර්ධනයේ පූර්වාවශ්‍යතාවයකි. අනෙකුත් සියලුම විෂයයන්හි නිපුණතා අත්පත් කර ගැනීම සඳහා ද සාක්ෂරතා නිපුණතා අත්පත් කර ගැනීම වැදගත් වේ. සංවර්ධනය සඳහා උරදීමට ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ප්‍රථමික අධ්‍යාපනයේ තුන්වන ප්‍රධාන අවධියේ සිසුන්ගේ සාක්ෂරතා නිපුණතා ප්‍රවීණත්වය කරා සංවර්ධනයේ දී භාවිතා කරන ඉගෙනුම් -ඉගැන්නුම් ක්‍රමවේදවල ගුණාත්මකභාවය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account