ජ්‍යෙෂ්ඨ ද්විතීයික පාසල තුළ විෂයමාලාව ක්‍රියාත්මක කිරීමේ දී සැලසුම්කරණ ක්‍රමවේද කොතෙක් දුරට ක්‍රියාත්මක වන්නේ ද යන්න පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author රත්නායක, ආර්.ඩී .ඒ .ඩබ්ලිව්.
dc.date.accessioned 2022-05-25T09:34:59Z
dc.date.available 2022-05-25T09:34:59Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6641
dc.description.abstract මෙම පර්යේෂණ අධ්‍යයනයේ මූලික අරමුණ වන්නේ, කුරුණෑගල අධ්‍යාපන කලාපයේ ජ්‍යෙෂ්ඨ ද්විතීයික පාසල් තුළ විෂය මාලාව ක්‍රියාත්මක කිරීමේදී සැලසුම්කරණ ක්‍රමවේද කොතෙක් දුරට ක්‍රියාත්මක වන්නේ ද යන්න පිළිබඳව අනාවරණය කර ගැනීමයි. එහිදී පාසල තුළ යොදාගෙන ඇති සැලසුම්කරණ ක්‍රමවේද මොනවාද? ඒවා කුමන මට්ටමකින් ක්‍රියාත්මක වේද? 1 AB සහ 1 C ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ජ්‍යෙෂ්ඨ ද්විතීයික පාසල තුළ විෂයමාලාව ක්‍රියාත්මක කිරීමේ දී සැලසුම්කරණ ක්‍රමවේද කොතෙක් දුරට ක්‍රියාත්මක වන්නේ ද යන්න පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account