ප්‍රාථමික අංශයේ ගුරුවරුන්ගේ ඉගැනුම් -ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය කෙරෙහි ගුරු උපදේශක උපාධ්‍යයනය බලපාන ආකාරය පිළිබඳව කෙරෙන විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනය

Show simple item record

dc.contributor.author තිලකලතා, ජේ.ඒ.
dc.date.accessioned 2022-05-25T09:31:36Z
dc.date.available 2022-05-25T09:31:36Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6639
dc.description.abstract ඉගෙනුම් සමාජය නැමැති සංකල්පය වර්තමානයේ ක්‍රියාත්මකව පවතී. ඒ තුළ ගුරුවරයා විසින් ඉටු කරනු ලබන භූමිකාව වෙනත් කවර දෙයකින් හෝ පූරණය කළ නොහැකි තත්වයක පවතියි. පෙර පාසල් අවධියේ සිට උසස් අධ්‍යාපන මට්ටම දක්වා ම ගුරුවරයාට මහත් වූ සංකීර්ණතාවන්ට මුහුණ දෙමින් විවිධ වූ අභියෝග් ඔස්සේ තම ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ප්‍රාථමික අංශයේ ගුරුවරුන්ගේ ඉගැනුම් -ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය කෙරෙහි ගුරු උපදේශක උපාධ්‍යයනය බලපාන ආකාරය පිළිබඳව කෙරෙන විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනය en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account