ප්‍රාථමික අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණවල ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය ඉගැනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය භාවිතා වන ආකාරය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author කරුණාතිලක, ටී.එම්.
dc.date.accessioned 2022-05-25T07:37:19Z
dc.date.available 2022-05-25T07:37:19Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6637
dc.description.abstract පරිපූර්ණ අධ්‍යාපන ක්‍රියාවලියක පදනම වනුයේ මනා සංවිධිත වූ ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනයකි. ළමා අයිතිවාස්කිකම් සමුළුවේදී හා යුනෙස්කෝ ප්‍රකාශනයේ සඳහන් වී ඇත්තේ අධ්‍යාපනය ලබා ගැනීමට සෑම කෙනෙකුටම අයිතියක් ඇති බවත්, ප්‍රාථමඉක අධ්‍යාපනය අනිවාර්ය මෙන්ම නොමිලේ ලබා දිය යුතු බවත් ය. සැමට අධ්‍යාපනය යන තේමාවෙන් හඳුන්වා දී ඇත්තේද මූලික හෙවත් ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනයයි. අධ්‍යාපන ක්‍රියාවලියේ ප්‍රතිසංස්කරණ ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ප්‍රාථමික අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණවල ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය ඉගැනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය භාවිතා වන ආකාරය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account