අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ මගින් වර්ෂ 1998 දී හඳුන්වා දෙන ලද පාසල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙළ යටතේ 6-11 ශ්‍රේණි වල පන්තිකාමරය තුළ ඇගයීම් ක්‍රියාත්මක කරන ස්වරූපය සොයා බැලීම පිණිස කරන විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author හෙට්ටිආරච්චි, කේ.සි.
dc.date.accessioned 2022-05-25T07:21:27Z
dc.date.available 2022-05-25T07:21:27Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6635
dc.description.abstract ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් පද්ධතියෙහි ගුණාත්මක සංවර්ධනය උදෙසා, ඉගැන්වීම, ඉගෙනීම හා ඇගයීම වශයෙන් ක්‍රියාත්මක වූ රේඛීය ක්‍රියාවලිය චක්‍රීය ක්‍රියාවලියක් බවට පත් කරමින් ගුරු සිසු සංවර්ධනය තුළින් නිපුණතා පිරි ශිෂ්‍යයයින් පිරිසක් පාසලින් බිහි කිරීමට 1998 වර්ෂයේ සිට පන්ති කාමරයට හඳුන්වා දී තිබෙන පාසල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙල ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් වලට වැදගත් කාර්යභාරයක් ඉටුකළ හැකි වැඩ පිළිවෙලකි. මෙම වැඩසටහන පංති කාමරය තුළ ...
dc.language.iso other en_US
dc.title අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ මගින් වර්ෂ 1998 දී හඳුන්වා දෙන ලද පාසල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙළ යටතේ 6-11 ශ්‍රේණි වල පන්තිකාමරය තුළ ඇගයීම් ක්‍රියාත්මක කරන ස්වරූපය සොයා බැලීම පිණිස කරන විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account