Abstract:
ශ්රී ලංකාවේ පාසල් පද්ධතියෙහි ගුණාත්මක සංවර්ධනය උදෙසා, ඉගැන්වීම, ඉගෙනීම හා ඇගයීම වශයෙන් ක්රියාත්මක වූ රේඛීය ක්රියාවලිය චක්රීය ක්රියාවලියක් බවට පත් කරමින් ගුරු සිසු සංවර්ධනය තුළින් නිපුණතා පිරි ශිෂ්යයයින් පිරිසක් පාසලින් බිහි කිරීමට 1998 වර්ෂයේ සිට පන්ති කාමරයට හඳුන්වා දී තිබෙන පාසල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙල ශ්රී ලංකාවේ පාසල් වලට වැදගත් කාර්යභාරයක් ඉටුකළ හැකි වැඩ පිළිවෙලකි. මෙම වැඩසටහන පංති කාමරය තුළ ...