dc.contributor.author | තිලකා, ඩබ්ලිව්.ඩබ්ලිව්. | |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T07:15:51Z | |
dc.date.available | 2022-05-25T07:15:51Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6632 | |
dc.description.abstract | අධ්යාපනික ඇගයීම්වලදී ලෝකයේ බොහෝ රටවල් සම්භවන ඇගයීම මත විශ්වාසය තබා ඇති අතර බහුවිධ ඇගයීම් ක්රම භාවිතා කෙරේ. මේ අනුව ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්රියාවලියේ හා ශිෂ්ය ඇගයීම් ක්රමයේ සුසමාදර්ශී විතැන්වීමක් සිදු වී ඇත. ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්රියාවලියේදී ඉගෙනීම, පෙළඹවීම, මගපෙන්වීම යන සංකල්ප වැදගත් වී ඇති අතර තක්සේරු ක්රියාවලිය මගින් එය වඩාත් අර්ථවත් හා ඵලදායී වන බව අනාවරණය වී ඇත. ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට සම්භවන ඇගයීම් ක්රියාවලිය ... | |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | ශ්රී ලංකාවේ කනිෂ්ඨ ද්විතියික මට්ටමේ ශිෂ්ය ඇගයීම සඳහා සම්භවන ඇගයීම යොදාගැනීමේ ප්රයත්නයන්හි සාර්ථකත්වය අධ්යයනය කිරීම . (හික්කඩුව අධ්යාපන කොට්ඨාශය ඇසුරින් ) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |