ශ්‍රී ලංකාවේ කනිෂ්ඨ ද්විතියික මට්ටමේ ශිෂ්‍ය ඇගයීම සඳහා සම්භවන ඇගයීම යොදාගැනීමේ ප්‍රයත්නයන්හි සාර්ථකත්වය අධ්‍යයනය කිරීම . (හික්කඩුව අධ්‍යාපන කොට්ඨාශය ඇසුරින් )

Show simple item record

dc.contributor.author තිලකා, ඩබ්ලිව්.ඩබ්ලිව්.
dc.date.accessioned 2022-05-25T07:15:51Z
dc.date.available 2022-05-25T07:15:51Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6632
dc.description.abstract අධ්‍යාපනික ඇගයීම්වලදී ලෝකයේ බොහෝ රටවල් සම්භවන ඇගයීම මත විශ්වාසය තබා ඇති අතර බහුවිධ ඇගයීම් ක්‍රම භාවිතා කෙරේ. මේ අනුව ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ හා ශිෂ්‍ය ඇගයීම් ක්‍රමයේ සුසමාදර්ශී විතැන්වීමක් සිදු වී ඇත. ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේදී ඉගෙනීම, පෙළඹවීම, මගපෙන්වීම යන සංකල්ප වැදගත් වී ඇති අතර තක්සේරු ක්‍රියාවලිය මගින් එය වඩාත් අර්ථවත් හා ඵලදායී වන බව අනාවරණය වී ඇත. ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රථම වරට සම්භවන ඇගයීම් ක්‍රියාවලිය ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ කනිෂ්ඨ ද්විතියික මට්ටමේ ශිෂ්‍ය ඇගයීම සඳහා සම්භවන ඇගයීම යොදාගැනීමේ ප්‍රයත්නයන්හි සාර්ථකත්වය අධ්‍යයනය කිරීම . (හික්කඩුව අධ්‍යාපන කොට්ඨාශය ඇසුරින් ) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account