ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය සංවර්ධනය සඳහා පාසල් පාදක සායනික අධීක්ෂණ ක්‍රියාවලියක අවශ්‍යතාව, එවැනි අධීක්ෂණ ක්‍රියාවලියක් සැලසුම් කිරීම සහ එය අත්හදා බැලීම පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්.(කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ තෝරාගත් 1ඒබී , 1සී සහ 2වර්ගයේ පාසල් වල කනිෂ්ඨ ද්විතීයික හා ද්විතීයික ශ්‍රේණි (7-11ශ්‍රේණි ) ආශ්‍රයෙන් )

Show simple item record

dc.contributor.author පෙරේරා, එම් .සි.
dc.date.accessioned 2022-05-05T09:34:58Z
dc.date.available 2022-05-05T09:34:58Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6596
dc.description.abstract ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ සංවර්ධනය උදෙසා සායනික අධික්ෂණ ක්‍රයාවලියක අවශ්‍යතාවය විමසීම සහ එවැනි අධීක්ෂණ ක්‍රියාවලියක් සැලසුම් කර අත්හදා බැලීම පිළිබඳව විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් මෙහිදී සිදුවිය. පංති කාමර උපදේශාත්මක අධීක්ෂණ ව්‍යවහාරයන් සංවර්ධනය කරගත යුතු තත්වයක පවත්නා බවට අනාවරණයන් රාශියක් හඳුනාගැනීමට හැකි වූ අවධියක එම අධීක්ෂණ ව්‍යවහාරයන් හි ගුණාත්මක සංවර්ධනයක් සායනික අධීක්ෂණය තුළින් ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය සංවර්ධනය සඳහා පාසල් පාදක සායනික අධීක්ෂණ ක්‍රියාවලියක අවශ්‍යතාව, එවැනි අධීක්ෂණ ක්‍රියාවලියක් සැලසුම් කිරීම සහ එය අත්හදා බැලීම පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්.(කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ තෝරාගත් 1ඒබී , 1සී සහ 2වර්ගයේ පාසල් වල කනිෂ්ඨ ද්විතීයික හා ද්විතීයික ශ්‍රේණි (7-11ශ්‍රේණි ) ආශ්‍රයෙන් ) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account