ශ්‍රී ලංකාවේ අ.පො.ස .(උ.පෙ) රසායන විද්‍යාව විෂය සාධනය ඇගයීම් ක්‍රියාවලියේ විකාශනය හා නව ප්‍රවණතා

Show simple item record

dc.contributor.author ගුණවර්ධන, එම්.ඒ.ඩබ් .පි
dc.date.accessioned 2022-05-05T09:23:30Z
dc.date.available 2022-05-05T09:23:30Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6591
dc.description.abstract පාසල් විද්‍යා විෂය මාලාවක්, බහුවිධ නිපුණතා සහිත පූර්ණ විචාරාත්මක මිනිසුන් බිහිකිරීමේ උදාර අරමුණු පදනම් කරගත යුතුය. ජ්‍යෙෂ්ඨ ද්වීත්යීක මට්ටමේ විද්‍යා අධ්‍යාපනය, මධ්‍යම හා ඉහළ මට්ටමේ ශ්‍රම බලකාය පදනම් වූ අධ්‍යාපන ස්ථරයකි. එහි ප්‍රධාන අංගයක් වූ රසායන විද්‍යාව, උසස් පෙළ විද්‍යා අධ්‍යාපනය තුළ, ඉහළ ප්‍රායෝගික අධ්‍යාපනික වටිනාකමක් ඇති ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ අ.පො.ස .(උ.පෙ) රසායන විද්‍යාව විෂය සාධනය ඇගයීම් ක්‍රියාවලියේ විකාශනය හා නව ප්‍රවණතා en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account