Abstract:
පාසල් විද්යා විෂය මාලාවක්, බහුවිධ නිපුණතා සහිත පූර්ණ විචාරාත්මක මිනිසුන් බිහිකිරීමේ උදාර අරමුණු පදනම් කරගත යුතුය. ජ්යෙෂ්ඨ ද්වීත්යීක මට්ටමේ විද්යා අධ්යාපනය, මධ්යම හා ඉහළ මට්ටමේ ශ්රම බලකාය පදනම් වූ අධ්යාපන ස්ථරයකි. එහි ප්රධාන අංගයක් වූ රසායන විද්යාව, උසස් පෙළ විද්යා අධ්යාපනය තුළ, ඉහළ ප්රායෝගික අධ්යාපනික වටිනාකමක් ඇති ...