dc.contributor.author | Jayarathne, K.A.I.P. | |
dc.date.accessioned | 2022-05-05T09:21:03Z | |
dc.date.available | 2022-05-05T09:21:03Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6589 | |
dc.description.abstract | වර්තමානයේ මෙරට පාසල් විෂයමාලාව තුළ විද්යාව විෂයය, දෙමාපියන්ගේ මෙන්ම ශිෂ්යයන්ගේ ද වැඩි අවධානයක් දිනා ගැනීමට සමත් වී තිබේ. සමාජ පිළිගැනීමක් සහිත වෘත්තීන් කරා පිවිසීමේ මූලික පදනම වීමත්, ඉහළ බුද්ධිමය දක්ෂතා සහිත ශිෂ්යයන් උසස් අධ්යාපනයට තෝරා ගනු ලබන විෂය ක්ෂේත්රයක් වීමත් නිසා විද්යාවට හිමිවී ඇති සම්භවනීයත්වය ඊට හේතු වී ඇති බව පෙනේ. මේ නිසාම ඔවුන් ... | |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | An inquiry in to the nature of aspirations of secondary school students and the conteribution of science and technology curriculum to the development of these aspirations.(in relation to Anuradhapura district) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |