Abstract:
මෙම අධ්යයනයෙහි ගැටලුව වූයේ වර්ෂ 1900 සිට වර්ෂ 2000 දක්වා ශ්රී ලංකාවේ විදුහල්පති භූමිකාවේ සිදුවූ වෙනස්කම් අධ්යයනය කිරීමයි. මෙම අධ්යයනය එතිහාසික විමර්ශනයක් වූ බැවින් දත්ත රැස්කිරීම සඳහා ප්රධාන වශයෙන් එතිහාසික මූලාශ්ර යොදා ගන්නා ලදී. එහිදී අධ්යාපන අමාත්යාංශයා හා දෙපාර්තුමේන්තුව මගින් මුද්රණය කරන ලද ලේඛන සහ පාසල් වල ලොග් සටහන් පොත් පරිශීලනය කෙරිණි. මෙයට ...