පෙර පාසල් දරුවන්ගේ භාෂා සංවර්ධනය කෙරෙහි පරිසර සාධක කෙසේ ඉවහල් වන්නේද යන්න පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author කීර්තිරත්න, ඩබ්.ජි.එස්.
dc.date.accessioned 2022-05-05T09:15:50Z
dc.date.available 2022-05-05T09:15:50Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6584
dc.description.abstract පෙර පාසල් දරුවන්ගේ භාෂා සංවර්ධනය කෙරෙහි, පාරිසරික සාධක කෙසේ ඉවහල් වන්නේද යන්න පිළිබඳ විමර්ශනයක් කිරීම මින් අපේක්ෂිතය. ළමා අවධිය අතිවිශේෂ සංවේදිතාවයක් ඇති යුගයකි. දරුවා හැඟීම්, දර්ශන, ශබ්ද හා පරිසරයේ අන් සියලු අංග පහසුවෙන් උකහා ගන්නා අන්දම විස්මිතය. මුල්ම අවධිවලදී දරුවා භාෂාවේ ප්‍රවීණ වෙයි. මෙම ප්‍රවීණත්වය ලැබීමට දරුවාගේ ආරමය හා පාරිසරමය සාධක ප්‍රබල සාධක ලෙස ක්‍රියා කරයි. පෙර පාසල් දරුවා ...
dc.language.iso other en_US
dc.title පෙර පාසල් දරුවන්ගේ භාෂා සංවර්ධනය කෙරෙහි පරිසර සාධක කෙසේ ඉවහල් වන්නේද යන්න පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account