Abstract:
පෙර පාසල් දරුවන්ගේ භාෂා සංවර්ධනය කෙරෙහි, පාරිසරික සාධක කෙසේ ඉවහල් වන්නේද යන්න පිළිබඳ විමර්ශනයක් කිරීම මින් අපේක්ෂිතය. ළමා අවධිය අතිවිශේෂ සංවේදිතාවයක් ඇති යුගයකි. දරුවා හැඟීම්, දර්ශන, ශබ්ද හා පරිසරයේ අන් සියලු අංග පහසුවෙන් උකහා ගන්නා අන්දම විස්මිතය. මුල්ම අවධිවලදී දරුවා භාෂාවේ ප්රවීණ වෙයි. මෙම ප්රවීණත්වය ලැබීමට දරුවාගේ ආරමය හා පාරිසරමය සාධක ප්රබල සාධක ලෙස ක්රියා කරයි. පෙර පාසල් දරුවා ...