Abstract:
ශ්රී ලංකාවේ විධිමත් පාසල් අධ්යාපන ක්රමය මගින්, සිසුන්ගේ මූලික අධ්යාපන අවස්ථා දියුණු කිරීම සඳහා මහත් පරිශ්රමයක් ගනු ලබයි. එහෙත් මූලික අධ්යාපනය සම්පූර්ණ කරන සිසුන් ඉන් පසු යායුතු ඉදිරි මාර්ගය පිළිබඳව පැහැදිලි මග පෙන්වීමක් කෙරෙහි දක්වනුයේ අඩු අවධානයකි. ශාස්ත්රීය විභව්යතාව මැනීම පිළිබඳ පරීක්ෂණ සැකසී තිබුනද ක්රමාණුකූල ලෙස එම කාර්යයට පිවිසෙන පිරිස විරලය. මෑතදී පස්වන ශ්රේණියේ ...