Abstract:
පෙර පාසල් දරුවන්ගේ භාෂා හැකියාවන් හඳුනා ගැනීම සඳහා භාවිතා කළ හැකි උපකරණ කට්ටලයක් සකසා සම්මත කිරීම් කර පද්ධතියට හඳුන්වා දීම මෙම පර්යේෂණය මගින් අපේක්ෂා කරන ලදී. පූර්ව ළමා විය අධ්යාපනය හෙවත් පෙර පාසල් අධ්යාපනය සඳහා වර්තමානයේ දැඩි උනන්දුවකින් කටයුතු කරන ආකාරය දක්නට ඇත. එසේ වුවද මෙම අධ්යාපන ක්ෂේත්රයට අදාළව මෙතෙක් කර ඇති පර්යේෂණ ඉතා සීමිත ය. පද්ධතිය තුළ දැනට පවතින අවශ්යතා ...