Abstract:
ශ්රී ලංකාවේ සමස්ත පාසල් අධ්යාපනය සඳහා පොදු ප්රතිපත්තියක්, අරමුණු, විෂයමාලා, පෙළපොත් ඇගයීම් හා විභාග ක්රම භාවිතා වුවද එකිනෙක පාසල් තුළ දෙනු ලබන අධ්යාපනයෙහි ගුණාත්මක බව හා ඵලදායිතාව අතින් පැහැදිලි විවිධත්වයක් පවතින බව පොදුවේ පිළිගනු ලබන්නකි. මෙම විවිධත්වයට හේතුව පාසලක ඵලදායිතාව සඳහා විවිධ සාධක බලපානු ලැබීමයි. ඒ සඳහා සෑම පාසලකටම සුවිශේෂී වූ මෙහෙවරක් හ එය සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා විධිමත් වැඩපිළිවෙලක් ...