විද්‍යාව හා තාක්‍ෂණවේදය විෂයමාලාවේ 10 - 11 ශ්‍රේණිවල, විෂයමාලාව හා සම්බන්ධ, ඉගෙනුම්, ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ දී, ප්‍රායෝගික ක්‍රියාකාරකම් භාවිතය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් (මිනුවන්ගොඩ අධ්‍යාපන කලාප පාසල් ඇසුරින්)

Show simple item record

dc.contributor.author අමරසිංහ, ඒ. එම්. ජේ. කේ.
dc.date.accessioned 2021-11-10T03:56:07Z
dc.date.available 2021-11-10T03:56:07Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6277
dc.description.abstract විද්‍යාව මිනිස් ජීවිතය හා එහි සංවර්ධනය උදෙසා විශාල මෙහෙයක් සිදුකර ඇති අතර විද්‍යාව ඉගැන්වීම පිළිබඳ විශාල ප්‍රබෝධයක් මතුවෙමින් පවතී. විද්‍යාව පිළිබඳ අධ්‍යාපනික වටිනාකම කැපී පෙනෙන්නේ, එම විෂය ක්ෂේත්‍රයේ අනිවාර්ය අංශයක් වන ප්‍රායෝගික අංශය නිසා ය. එහෙත් පාසල තුළ මෙකී ප්‍රායෝගික අංශය පිළිබඳ පවතින අවධානය ප්‍රමාණවත්ද? යන්න ගැටළුවකි. පාසල් පද්ධතියේ දී මෙම විෂයය ඉගැන්වීමේ දී ප්‍රායෝගික ක්‍රියාකාරකම් සමඟින් ඍජු අර්ථවත් අත්දැකීම් ලබා දීමේ ඌනතවක් පවතී. බොහෝ විට එය ... en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title විද්‍යාව හා තාක්‍ෂණවේදය විෂයමාලාවේ 10 - 11 ශ්‍රේණිවල, විෂයමාලාව හා සම්බන්ධ, ඉගෙනුම්, ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ දී, ප්‍රායෝගික ක්‍රියාකාරකම් භාවිතය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් (මිනුවන්ගොඩ අධ්‍යාපන කලාප පාසල් ඇසුරින්) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account