Abstract:
විද්යාව මිනිස් ජීවිතය හා එහි සංවර්ධනය උදෙසා විශාල මෙහෙයක් සිදුකර ඇති අතර විද්යාව ඉගැන්වීම පිළිබඳ විශාල ප්රබෝධයක් මතුවෙමින් පවතී. විද්යාව පිළිබඳ අධ්යාපනික වටිනාකම කැපී පෙනෙන්නේ, එම විෂය ක්ෂේත්රයේ අනිවාර්ය අංශයක් වන ප්රායෝගික අංශය නිසා ය. එහෙත් පාසල තුළ මෙකී ප්රායෝගික අංශය පිළිබඳ පවතින අවධානය ප්රමාණවත්ද? යන්න ගැටළුවකි.
පාසල් පද්ධතියේ දී මෙම විෂයය ඉගැන්වීමේ දී ප්රායෝගික ක්රියාකාරකම් සමඟින් ඍජු අර්ථවත් අත්දැකීම් ලබා දීමේ ඌනතවක් පවතී. බොහෝ විට එය ...