දුෂ්කර පාසල්වල සිසුන්ගේ පාසල් නොපැමිණීම හා අ.පො.ස. (සා.පෙළ) විද්‍යාව හා තාක්ෂණවේදය විෂයේ සාධනය අතර කෙබඳු සම්බන්ධතාවක් පවතීදැයි විමසා බැලෙන අධ්‍යයනයක් (මහව අධ්‍යාපන කලාපය ඇසුරිනි)

Show simple item record

dc.contributor.author බණ්ඩාර, වයි. එම්. සී. එස්. යාපා
dc.date.accessioned 2021-11-10T03:54:08Z
dc.date.available 2021-11-10T03:54:08Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6274
dc.description.abstract අධ්‍යාපනයෙන් අදහස් කරන්නේ පුද්ගලයා තුළ ඇති විභව ශක්තිය මතු කර ගැනීමට අවශ්‍ය පරිසරය සකස් කිරීමයි.සෑම පුද්ගලයෙකු තුළම විභව ශක්තිය ඉතා කුඩා න්‍යෂ්ඨියක් ලෙස ආරයෙන් ඇත. ඒ විභව ශක්තිය උපරිම ලෙස දියුණු කළ යුතුය. විභව ශක්තිය විකසිත වන්නේ උචිත පරිසරයක් තුළ ය. එම පරිසරය පාසලේ දී ගුරුවරයා විසින් සකස් කර දෙනු ලබයි. එබැවින් සිසුන් දිනපතා පාසල් පැමිණීම ඉතා වැදගත් දෙයකි. මේ අනුව ...
dc.language.iso other en_US
dc.title දුෂ්කර පාසල්වල සිසුන්ගේ පාසල් නොපැමිණීම හා අ.පො.ස. (සා.පෙළ) විද්‍යාව හා තාක්ෂණවේදය විෂයේ සාධනය අතර කෙබඳු සම්බන්ධතාවක් පවතීදැයි විමසා බැලෙන අධ්‍යයනයක් (මහව අධ්‍යාපන කලාපය ඇසුරිනි) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account