dc.contributor.author | කුමාරිහාමි, ටී. එම්. ඩබ්. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-10T03:53:27Z | |
dc.date.available | 2021-11-10T03:53:27Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6272 | |
dc.description.abstract | සම්පත් බෙදීයාමේ අසමානතාවය මෙන්ම ගුණාත්මක අධ්යාපනයක් ලබාදීමට අවශ්ය සම්පත් ඌනතාව ශ්රී ලංකාවේ පාසල් බොහෝමයක් මුහුණ දෙන ගැටළු බව හඳුනාගෙන ඇත. ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්රියාවලිය වචනවලට පමණක් සීමා කළවිට සිසුන්ට මනා වූ ඉගෙනුම් අත්දැකීමක් ලබා ගත නොහැකිය.ශිෂ්යයාට ඉගෙනුම් අත්දැකීම් සාර්ථක ලෙස ලබාදීමට නම් ... | |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | ගුණාත්මක යෙදවුම් පාසල තුළ ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්රියාවලිය සඳහා කොතෙක්දුරට භාවිත කරන්නේදැයි සොයා බැලීම පිළිබඳ අධ්යයනක් | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |