ගුණාත්මක යෙදවුම් පාසල තුළ ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය සඳහා කොතෙක්දුරට භාවිත කරන්නේදැයි සොයා බැලීම පිළිබඳ අධ්‍යයනක්

Show simple item record

dc.contributor.author කුමාරිහාමි, ටී. එම්. ඩබ්.
dc.date.accessioned 2021-11-10T03:53:27Z
dc.date.available 2021-11-10T03:53:27Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6272
dc.description.abstract සම්පත් බෙදීයාමේ අසමානතාවය මෙන්ම ගුණාත්මක අධ්‍යාපනයක් ලබාදීමට අවශ්‍ය සම්පත් ඌනතාව ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් බොහෝමයක් මුහුණ දෙන ගැටළු බව හඳුනාගෙන ඇත. ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය වචනවලට පමණක් සීමා කළවිට සිසුන්ට මනා වූ ඉගෙනුම් අත්දැකීමක් ලබා ගත නොහැකිය.ශිෂ්‍යයාට ඉගෙනුම් අත්දැකීම් සාර්ථක ලෙස ලබාදීමට නම් ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ගුණාත්මක යෙදවුම් පාසල තුළ ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය සඳහා කොතෙක්දුරට භාවිත කරන්නේදැයි සොයා බැලීම පිළිබඳ අධ්‍යයනක් en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account