සමාජ අධ්‍යයනය විෂයය හදාරන ශිෂ්‍යයින් තුළ ඉහළ සාධන මට්ටමක් ඇති කිරීමෙහි ලා ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය ඉගෙනුම් ක්‍රම භාවිත කිරීමේ වැදගත්කම පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් (10 ශ්‍රේණිය ඇසුරිනි)

Show simple item record

dc.contributor.author කබ්රාල්, එල්. එම්. ඩී. පී.
dc.date.accessioned 2021-11-10T03:53:20Z
dc.date.available 2021-11-10T03:53:20Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6271
dc.description.abstract 1998 ක්‍රියාත්මක කරන ලද අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ මගින් ගුරු කේන්ද්‍රීය අධ්‍යාපනය වෙනුවට වර්තමානයේ ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය අධ්‍යාපනයට වැඩි අවධානයක් යොමු කර ඇත. මේ සඳහා පාසල් පාදක ඇගයීම් තුළින් ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය අධ්‍යාපනය ලබා දීමට උත්සාහ ගෙන තිබේ.එනමුත් අධ්‍යාපන පද්ධතිය තුළ මේ පිළිබඳව නිසි අවබෝධයක් නොමැතිව අධ්‍යාපන කාර්යයේ නිරත වන ශිෂ්‍යයින් සේම ගුරුවරුන් ද සිටින බව පෙනේ.මෙම ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය ඉගෙනුම් ක්‍රම නිසා ශිෂ්‍යා ශාස්ත්‍රීය ඥානය ලබන්නෙක් පමණක් නොව ආවේදනික විශේෂයෙන්ම මනෝචාලක හසුරුවන්නෙක් බවට ...
dc.language.iso other en_US
dc.title සමාජ අධ්‍යයනය විෂයය හදාරන ශිෂ්‍යයින් තුළ ඉහළ සාධන මට්ටමක් ඇති කිරීමෙහි ලා ශිෂ්‍ය කේන්ද්‍රීය ඉගෙනුම් ක්‍රම භාවිත කිරීමේ වැදගත්කම පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් (10 ශ්‍රේණිය ඇසුරිනි) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account