Abstract:
1998 ක්රියාත්මක කරන ලද අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණ මගින් ගුරු කේන්ද්රීය අධ්යාපනය වෙනුවට වර්තමානයේ ශිෂ්ය කේන්ද්රීය අධ්යාපනයට වැඩි අවධානයක් යොමු කර ඇත. මේ සඳහා පාසල් පාදක ඇගයීම් තුළින් ශිෂ්ය කේන්ද්රීය අධ්යාපනය ලබා දීමට උත්සාහ ගෙන තිබේ.එනමුත් අධ්යාපන පද්ධතිය තුළ මේ පිළිබඳව නිසි අවබෝධයක් නොමැතිව අධ්යාපන කාර්යයේ නිරත වන ශිෂ්යයින් සේම ගුරුවරුන් ද සිටින බව පෙනේ.මෙම ශිෂ්ය කේන්ද්රීය ඉගෙනුම් ක්රම නිසා ශිෂ්යා ශාස්ත්රීය ඥානය ලබන්නෙක් පමණක් නොව ආවේදනික විශේෂයෙන්ම මනෝචාලක හසුරුවන්නෙක් බවට ...