අ.පො.ස. (උසස් පෙළ) රසායන විද්‍යාව විෂයයේ ඇතුළත් ප්‍රායෝගික පරීක්ෂණ සහිත විෂය කරුණු ඉගැන්වීම කාර්යක්ෂම කිරීමට ගත හැකි ක්‍රියාමාර්‍ග පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් (ගාල්ල අධ්‍යාපන කලාපය ඇසුරිනි)

Show simple item record

dc.contributor.author මුණසිංහ, වී. සී. කේ. ජේ.
dc.date.accessioned 2021-11-10T03:53:04Z
dc.date.available 2021-11-10T03:53:04Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6269
dc.description.abstract වර්තමානයේ ශ්‍රී ලංකාවේ අ.පො.ස. (උසස් පෙළ ) විභාග ප්‍රතිඵල විශ්ලේෂණයෙන් පෙනී යන කරුණක් නම් විද්‍යා/ගණිත අංශයෙන් වැඩිම ශිෂ්‍ය සංඛ්‍යාවක් පෙනී සිටින විෂයය වන රසායන විද්‍යාව අසමත් වන සිසුන්ගේ ප්‍රතිශතය ඉහළ අගයක් ගැනීමයි. එහි දී ප්‍රත්‍යක්ෂ වූ තවත් කරුණක් නම් විභාගය අසමත් වන සිසුන් ඉන් අනතුරුව රැකියා ක්ෂේත්‍රයට පිවිසීමත්, ඔවුන් ලත් සුදුසුකම්, ඉල්ලුම් කරන රැකියා ක්ෂේත්‍රයට නොගැලපීම නිසා ඉල්ලුම අඩුවීම හෝ ඔවුන් ප්‍රතික්ෂේප කිරීමත් ය. කෙසේ නමුත් මෙම ගැටලුව විවිධාකාරයෙන් හඳුනාගනිමින්, සිසුන් තුළ විවිධ කුසලතා වර්ධනය කිරීමේ අරමුණින් විවිධ කාල වකවානු තුළ ...
dc.language.iso other en_US
dc.title අ.පො.ස. (උසස් පෙළ) රසායන විද්‍යාව විෂයයේ ඇතුළත් ප්‍රායෝගික පරීක්ෂණ සහිත විෂය කරුණු ඉගැන්වීම කාර්යක්ෂම කිරීමට ගත හැකි ක්‍රියාමාර්‍ග පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් (ගාල්ල අධ්‍යාපන කලාපය ඇසුරිනි) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account