dc.contributor.author | නිරෝෂිනී, ආර්. ඩී. සී. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-10T03:52:02Z | |
dc.date.available | 2021-11-10T03:52:02Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6265 | |
dc.description.abstract | අධ්යාපනයේ දී ඉගෙනුම, ඉගැන්වීම හා ඇගයීම එකිනෙකට බැඳී පවතින ක්රියාවලි වේ. ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්රියාවලියේ ඵලදායිතාව ඇගයීම මඟින් විනිශ්චය කෙරෙන බැවින් එය ගුරු සිසු දෙපිරිසටම වැදගත් වේ. ඒ නිසාම ඇගයීම ක්රියාවලිය... | |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | 11 ශ්රේණියේ සිසුන්ගේ සිංහල භාෂාව හා සාහිත්යය විෂයයේ සාධනය මැනීමට වසර අවසානයේ පළාත් මට්ටමින් පවත්වනු ලබන සාධන පරික්ෂණවල යෝග්යතාව විමසා බැලීම (බස්නාහිර, ඌව හා දකුණු පළාත් ඇසුරින්) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |