11 ශ්‍රේණියේ සිසුන්ගේ සිංහල භාෂාව හා සාහිත්‍යය විෂයයේ සාධනය මැනීමට වසර අවසානයේ පළාත් මට්ටමින් පවත්වනු ලබන සාධන පරික්‍ෂණවල යෝග්‍යතාව විමසා බැලීම (බස්නාහිර, ඌව හා දකුණු පළාත් ඇසුරින්)

Show simple item record

dc.contributor.author නිරෝෂිනී, ආර්. ඩී. සී.
dc.date.accessioned 2021-11-10T03:52:02Z
dc.date.available 2021-11-10T03:52:02Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6265
dc.description.abstract අධ්‍යාපනයේ දී ඉගෙනුම, ඉගැන්වීම හා ඇගයීම එකිනෙකට බැඳී පවතින ක්‍රියාවලි වේ. ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ ඵලදායිතාව ඇගයීම මඟින් විනිශ්චය කෙරෙන බැවින් එය ගුරු සිසු දෙපිරිසටම වැදගත් වේ. ඒ නිසාම ඇගයීම ක්‍රියාවලිය...
dc.language.iso other en_US
dc.title 11 ශ්‍රේණියේ සිසුන්ගේ සිංහල භාෂාව හා සාහිත්‍යය විෂයයේ සාධනය මැනීමට වසර අවසානයේ පළාත් මට්ටමින් පවත්වනු ලබන සාධන පරික්‍ෂණවල යෝග්‍යතාව විමසා බැලීම (බස්නාහිර, ඌව හා දකුණු පළාත් ඇසුරින්) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account