11 ශ්රේණියේ සිසුන්ගේ සිංහල භාෂාව හා සාහිත්යය විෂයයේ සාධනය මැනීමට වසර අවසානයේ පළාත් මට්ටමින් පවත්වනු ලබන සාධන පරික්ෂණවල යෝග්යතාව විමසා බැලීම (බස්නාහිර, ඌව හා දකුණු පළාත් ඇසුරින්)
Login
UOC eRepository
→
Postgraduate Research
→
Masters Theses - Faculty of Education
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
11 ශ්රේණියේ සිසුන්ගේ සිංහල භාෂාව හා සාහිත්යය විෂයයේ සාධනය මැනීමට වසර අවසානයේ පළාත් මට්ටමින් පවත්වනු ලබන සාධන පරික්ෂණවල යෝග්යතාව විමසා බැලීම (බස්නාහිර, ඌව හා දකුණු පළාත් ඇසුරින්)
නිරෝෂිනී, ආර්. ඩී. සී.
URI:
http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6265
Date:
2010
Abstract:
අධ්යාපනයේ දී ඉගෙනුම, ඉගැන්වීම හා ඇගයීම එකිනෙකට බැඳී පවතින ක්රියාවලි වේ. ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්රියාවලියේ ඵලදායිතාව ඇගයීම මඟින් විනිශ්චය කෙරෙන බැවින් එය ගුරු සිසු දෙපිරිසටම වැදගත් වේ. ඒ නිසාම ඇගයීම ක්රියාවලිය...
Show full item record
Files in this item
Name:
M763 Title.pdf
Size:
1.419Mb
Format:
PDF
View/
Open
Name:
M763 Abstract.pdf
Size:
3.792Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Masters Theses - Faculty of Education
[164]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register